پاسخ به سوالات
علوم ماورا
همه چیز در مورد علوم ماورا

 

لطفا" هر چی سوال در هر زمینه ای در علوم ماورا

دارید با ما در میان بگذاریدپاسخ میدهم یا در قسمت

نظرات سوالتان رانوشته یا با ایمیل زیر ارتباط برقرار

کنید:

www.moladahara@gmail.com و

یاwww.redyaghut@yahoo.com  



نظرات شما عزیزان:

نیروانا
ساعت18:57---16 ارديبهشت 1392
سلام ووقت بخیر من سوالی داشتم حدود یک سال پیش کندالینی من بیدارشد من اصلاً اطلاعی از این نیرو نداشتم ومدت زیادی تحقیق کردم تا فهمیدم واقعه رخ داده چه بوده است .اکنون بسیار آرامتر از قبل زندگی می کنم .این نیرو از کف دستان من خودبخود خارج می شد وبه همه جا می رفت .اکنون این حرکت انرژی راهم حس می کنم ولی شدت اون کمتراست می خواستم ببینم دلیل خاصی دارد یانه؟ متشکرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط محمد اکبری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 70704
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


ابزار وبلاگنویسان